GY.I.K. - Gyakran Ismételt Kérdések
Módosíthatom a rendelésemet?
Amennyiben szeretnéd módosítani a rendelésedet azt megteheted írásban, melyet az info@dogshopbudapest.hu címre tudod elküldeni a megrendelés fogadását követő 1 napon belül.

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésemet?
A termékek szállítását a GLS futárszolgálat végzi. Az általános szállítási idő a megrendelés visszaigazolásától számított 5-7 munkanap.

Külföldre is kérhetem a csomag szállítását?
Jelenleg csak Magyarország területére szállítunk, de dolgozunk rajta, hogy külföldről is elérhető legyen a Dogshop Budapest kínálata.

Mit tegyek ha nem vagyok otthon a kiszállításkor?
A futár a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a részedre. Amennyiben az első kézbesítési kisérlet nem vezetett eredményre, a futár a küldemény érkezéséről és a kézbesítési kísérletről értesítőt hagy számodra és a következő munkanapon kísérli meg az kiszállítást. (Ha szeretnéd egyeztetni a kiszállítás időpontját az értesítőn szereplő elérhetőségeken megteheted.) A második kísérlet sikertelensége esetén a futár a terméket visszaszállítja nekünk.
Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díja a Vásárlót, vagyis Téged terhel és újra küldését kizárólag a kiszállítási díj előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! Ebben az esetben előzetes egyeztetés szükséges az elérhetőségeink valamelyikén.


Mit tegyek ha sérült terméket kaptam?
A küldemény átvételekor kérjük minden esetben (a futár jelenlétében!) ellenőrizd a csomag sértetlenségét. Ha a csomag a szállítás során megsérült, kárfelvételi jegyzőkönyv kitöltését kell kérned a futártól. Készíts fotót a sérülésről és kérjük, hogy ne vedd át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Mit tegyek ha nem megfelelő terméket kaptam?
Természetesen, ha nem megfelelő a kiválasztott termék mérete, színe vagy minősége lehetőséged van a cserére. Fontos tudnod azonban,
  • a termékeket teljesen új, hibátlan állapotban és az eredeti csomagolásban tudjuk átvenni, ezért kérünk, hogy feladás előtt ellenőrizd a termékek állapotát,
  • méretbeli eltérések esetén a cserélni kívánt termék visszaküldése és az új termék feladási költsége a Vásárlót, vagyis téged terhel, mivel mi minden esetben feltüntetjük a termékek pontos jellemzőit, leírását.
Természetesen ha mi hibázunk és küldünk rossz méretet, mi álljuk a futár költséget.
  • az eredeti számla ellenében, a vásárlástól számított 30 napon belül van lehetőséged a cserére.
  • a feladott csomagban mellékelned kell nekünk egy olvasható levelet, az alábbi adatokkal: név, telefonszám, eredeti számla, kézbesítési cím, és hogy mire cseréljük a terméket.
  • mielőtt a csere terméket elküldjük, felvesszük veled a kapcsolatot és a terméket az egyeztetést követően adjuk át a futárnak.
  • plusz költség csak abban az esetben jelentkezhet, ha értékbeli különbség van a visszaküldött és a csere termék között, ezt természetesen kollégánk jelezni fogja feléd.
  • utánvétellel feladott csomagot nem áll módunkban átvenni!
 
Mit kell tudni a hipoallergén eledelekről?
A kutya allergia sajnos egyre nagyobb méreteket ölt, a tápokban előforduló csirke illetve egyéb beltartalom allergiás reakciót váltanak ki. A Dogshop Budapestben kizárólag olyan hipoallergén tápokat találsz, amelyek mentesek a csirkétől, a hozzá adott színezéktől illetve egyéb allergiát kifejtő adalékoktól, direkt allergiás kutyák számára lettek kifejlesztve. Ha boldogabb és energikusabb kutyust szeretnél a legjobb választás számodra.

Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre és milyen előnyökkel jár?
Feliratkozni a kezdőoldalon tudsz az email címed megadása után a Feliratkozás gombra kattintva.
Ha feliratkozol hírlevelünkre, első kézből értesülhetsz a legújabb termékekről, a kedvezményes ajánlatainkról és minden friss információról.